Neden Hipnozla Tedavi Olmalıyım ?

1. Hipnoterapide iyileşme daha tedavi anında başlar
Terapistin sizin için harcadığı her an sizin değişiminizi ve tedavinizi bir adım daha olumlu yönde ilerletir.

2. Hipnozun yan etkisi kişinin kendini daha iyi hissetmesidir
Seans sırasında ve sonrasında kendinizi daha rahat, daha mutlu, daha gevşemiş ve huzurlu hissedersiniz ve bu hisler kalıcıdır. Bir insan sesi ne kadar zarar verirse hipnoz da ancak o kadar zarar verir kişiye yani ehli ellerde herhangi bir zararı yoktur.

3. Hipnozda tedavi seans esnasında gerçekleşir
Hipnozda terapistiniz sizi verilen önerileri yerine getirip getirmeme konusunda suçlayamaz. Çünkü o anda orada birlikte çalışırsınız ve sizin verilen telkinleri, önerileri kabul edip etmediğiniz seans esnasında bellidir. Tedavi sadece hipnoz seansı boyunca hastaya bir sorumluluk yükler. Daha sonraki değişim otomatik ve kendiliğindendir.

4. İyileşme gittikçe artan bir ivmeyle devam eder
Hipnozla tedavide alınan her olumlu sonuç bilinçaltının uyumunu ve kişinin iyileşme beklentisini arttırır. İyileşme gittikçe artan bir ivmeyle devam eder, süreklidir.

5. Hipnozda hastalıklar sadece çözülebilir sorunlardır
Hipnozla iyileşmiş tek bir olumlu durum varsa bu, hipnozun tüm diğer vakalara da uygulanabileceğini ve hipnozla iyileşme şansının var olduğunu gösterir. Yani hipnozda istisna yoktur. Aksine her türlü durumu değiştirme inancı vardır. Aslında bu bir hastalık değil bir sorun ve sonuçtur. Sorun vardır ve o sorun da geldiği gibi gider.

6. İyileşmeyi sağlayan zihindir
Hipnozla tedavi yapan bir kişi vücudun ve zihnin iyileşme gücüne güvenir. İyileşmeyi sağlayan zihindir, bedenin kendi işleyişidir. Bedende düzelmeyecek hiç bir bozukluk yoktur. Amaç iyileşmenin önündeki engel ve inançları temizlemektir. İnancın iyileştirici gücüne inanın.

7. Hipnoz tedavisi kişinin kendisiyle verdiği doğal bir savaşımdır
Hipnozla tedavi olmak bir ayrıcalıktır. Aklını kullanmak, aklına güvenmektir. Hipnozla tedavi yerleşik kurallara ve zorlamalara karşı gelmek kendi gücüne, kendine inanmaktır.

8. Hipnoterapi hastalığın gerçek nedenini bulur ve tedavi eder
Hipnozla tedavi olan kişi neden hasta olduğunu, nelerin onu hasta ettiğini öğrenir. Tekrar hastalanmamak ve vücudunun düzeninin, dengesinin bozulmaması için neler yapması yada yapmaması gerektiğini anlar.

9. Hipnoz kişinin içindeki gücü ortaya çıkarır
Hipnozla tedavi olan kişi sadece ve sadece kendi gücüne güvenir. Kendi içindeki iyileştirici gücü öğrenir, ortaya çıkarır ve kullanır.

10. iyileşme kısa sürede ortaya çıkar ve kalıcıdır
Hipnozda tüm diğer terapi yöntemlerine göre daha kısa süre içinde iyilik hali ortaya çıkar ve kesin, kalıcı olarak sonuç alınır.